درباره شرکتمهر سیاحت سبا

شرکت مهرسیاحت سبا از سال 1388 با هدف هم‌افزایی، همگامی، افزایش کیفیت و ایجاد زنجیره ارزش در عرصه صنعت گردشگری کشور تأسیس شد.

شرکت مهرسیاحت سبا در طول فعالیت بیش از یک دهه ای خود در حوزه های گردشگری ، هتلداری و مدیریت همایش ها و تشریفات توانست از فراز و نشیب‌های فراوانی عبور نماید و به طور مستمر در حال بهبود کیفیت خدمات خود و شرکت های زیرمجموعه است.

iran-zamin(7)
hand-write

پیام مدیر عامل

اینک که شرکت مهرسیاحت سبا، با زحمات بنيانگذاران آن و با تکيه بر مديران مجرب و توانمند و همچنين تلاش و همراهي کارکنان جوان و متعهد، به جايگاه خود در صنعت دست يافته است، لازم است تا با توجه به ظرفيت هاي بالای اقتصادي در شرايط کنوني کشور، اين فرصت استثنايي را قدردانسته و با تجهيز و بسترسازي همزمان با تحولات اقتصادي، پيشرفت و اعتلاي هرچه بيشتر نام و جايگاه شرکت را به دست آوريم.

ما با بهره گيري توامان از جوانان هوشمند و صاحب دانش و نيروهاي مجرب و کارآزموده و با اعمال ساز و کارهاي نوين مديريت، به ابداع و بررسي مدل هاي جديد تجاري پرداخته تا بتوانيم به عنوان يکي از ده شرکت برتر حوزه گردشگری منطقه، با درک صحيح و کارشناسانه از فضاي اقتصادي کشور و شناسايي نيازهاي موجود، موجبات اعتماد و رضايت مندي هر چه بيشتر مشتريان و سهامداران گرامي رابه عنوان ارزشمندترين سرمايه هاي شرکت فراهم آوريم.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت مهر سیاحت سبا که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت است.

سید جواد احمدی

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

 

نقشه راه ما

چشم‌انداز

حضور بعنوان یکی از بازیگران تاثیرگذار زیرساخت‌های گردشگری کشور

استراتژی ما

تمرکز روی اولین تجربه، با اولین تجربه بخشی از خانواده ما می‌شوید.

داستان ما

استفاده از خدمات گردشگری و سیاحت نباید دشوار و غیرقابل دسترسی باشد.

تفاوت ما

بکارگیری رویه‌های جدید خدمات زیرساختی گردشگری و مهندسی تجربه مشتریان.

اهداف اصلی و راهبردی

  • مدیریت سبد سفر و اوقات فراغت شهروندان و گردشگران داخلی
  • ارائه خدمات به شرکت های گردشگری و گردشگران خارجی
  • افزایش نشاط جمعی در کشور
  • ارائه خدمات به همکاران محترم، شرکا و ذینفعان شرکت سهامی بیمه ایران
  • مدیریت منابع مالی سرمایه‌گذارای در صنعت گردشگری
  • ارائه کسب و کارهای آنلاین و زودبازده در صنعت گردشگری
  • خلق ثروت برای سهام داران

 این اهداف از طریق مدیریت چابک منابع، امکانات و اماکن گردشگری در اختیار شرکت سهامی بیمه ایران و مؤسسات سرمایه‌گذاری تابعه با رویکرد هم افزایی و بهینه سازی زنجیره ارزش محقق خواهد شد.

تاثیرگذاری در صنعت گردشگری کشور، حفظ کرامت و منزلت خدمات گیرندگان، کارکنان و بازنشستگان محترم تحت پوشش شرکت از طریق خلق ارزش، ارائه محصولات متمایز مبتنی بر تجربه مشتری و نوآوری، برنامه‌ریزی برای ساخت اماکن اقامتی و گردشگری، ارائه خدمات اختصاصی گردشگری مبتنی بر تورگردانی از دیگر اهدافی است که مهرسیاحت با هدف پیشرانی در صنعت گردشگری کشور در دستور کار دارد.

 

اهداف کلان :

  • حضور به عنوان شرکت تاثیرگذار گردشگری کشور با ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی و تلاش در جهت رشد و توسعه آن
  • مسئولیت‌پذیری و تمامیت در قبال همه اجزا سازمان و صیانت از نام تجاری آن
  • شفافیت و صداقت در تعامل با مشتریان، همکاران، سهام‌داران و رقبا
  • بهره‌وری و نوآوری مستمر با اهتمام بر فناوری های روز دنیا
  • کمک به استفاده عادلانه هموطنان از خدمات گردشگری
  • ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات گردشگری و رفاهی به منظور حفظ و افزایش سهم بازار
  • متنوع سازی خدمات با رویکرد مشارکت خلاقانه، هوشمندسازی و هم افزایی
  • ارتقاء سطح توانمندسازی و مهارت تخصصی، حرفه‌ای و رفتاری سرمایه انسانی در راستای رضایتمندی مشتریان و ذینفعان
  • تعمیق و توسعه پایدار در راستای بهبود شاخص‌های اقتصادی
  • بهسازی و توسعه درون ظرفیتی محورهای اصلی فعالیت‌های شرکت

اهداف ، چشم انداز و ماموریت ها

      اهداف راهبردی

  • توسعه کمی و کیفی واحدهای اقامتی و تشریفاتی شرکت و توسعه اقامتگاه‌های بومگردی با رعایت استانداردهای هتلداری
  • مدیریت منابع انسانی با تاسیس مرکز تحقیق و توسعه و آموزش حرفه‌ای برای ارتقاء کیفیت خدمات در شرکت‌های تابعه
  • حضور در بازارسرمایه و کمک به مدیریت منابع مالی در اختیار ذینفعان و سهامداران

 

ارزش‌های ما

  •  ساختاری:  پایدار، پویا، چابک، پاسخگو، برنامه محور، تخصص‌گرا، هم‌افزا، آینده‌نگر
  • نیروی انسانی:  اخلاق‌گرا، متعهد، حرفه‌ای، توانمند، کوشا، خلاق، مشتری‌مداری
  • مسئولیت پذیری اجتماعی:  تکریم و احترام مشتریان و پایداری و حفظ محیط زیست، عدالت محوری، قانون‌مداری و امانت‌داری

چشم انداز ما

  • برترین ارائه دهنده خدمات گردشگری با کیفیت و نوآورانه در کشور
  • بزرگ ترین فروشگاه آنلاین برنامه‌های سفر و گردشگری
  • ایجاد مرکز توسعه و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت گردشگری کشور
  • برند ممتاز گردشگری داخلی و مدیریت رخدادهای مهم گردشگری

هدف‌های کمی ما

  • کسب جایگاه در میان 10 شرکت برتر گردشگری در منطقه
  • درآمد سالیانه معادل حداقل 10% درآمد صنعت گردشگری
  • اتصال به 6000 هتل و ایرلاین داخلی و خارجی

هدف های کیفی ما

  • نوآورترین شرکت گردشگری کشور
  • ارائه خدمات در تراز جهانی
  • توسعه پایدار و افزایش مداوم توان مدیریت و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های کسب‌وکار جدید

بیانیه مأموریت

مدیران و کارکنان مهر سیاحت سبا به پشتوانه مهارت و تعهد صادقانه منابع انسانی و ارزش‌های فرهنگی ، ضمن تأکید بر مدیریت هوشمندانه و چابک دارایی‌های منحصربه‌فرد، زنجیره ارزش در اختیار و به کارگیری فناوری روز دنیا، خدمات متنوع و با کیفیت اقامتی، پذیرایی و تفریحی مناسب را در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و با رعایت اصول توسعه پایدار و اقتصاد سبز از طریق پروژه های خود ارائه می دهند.

هیئت مدیرهمهر سیاحت سبا

persenel(1)

سید جواد احمدی

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

سید جواد احمدی

نایب رئیس و مدیر عامل

Default avatar profile icon. Grey photo placeholder, illustrations vectors

حسین پرسان فومنی

رئیس هیئت مدیره

حسین پرسان فومنی

رئیس هیئت مدیره

Default avatar profile icon. Grey photo placeholder, illustrations vectors

محمد خزایی نیا

عضو هیئت مدیره

محمد خزایی نیا

عضو هیئت مدیره